Theresa Black

26.02.2021

Zdravím, jsem Theresa Black. S tímto pseudonymem jsem sžitá už tak dlouho, že na oslovení "Terko" reaguji jako na vlastní jméno.
Jsem dospělák s duší dítěte a rozumem starce, je možné tedy ode mě čekat víceméně vše.
Vystudovala jsem grafický design na umělecké škole, kde po nás vždy chtěli jiný a hlavně neotřelý pohled na věc. Právě zde jsem se do psaní ponořila více a zjistila, že mě takový koníček vážně naplňuje a to do takové míry, že nad příběhem vydržím přemýšlet celý den - i když to není úplně vhodné kvůli jiným povinnostem, psaní má vždycky přednost.
Díky svému oboru mi bylo ctí pomoci několika knihám na svět a podobné touhy se týkají mé vlastní tvorby.
Mám ráda fantasy světy, humor - hodně humoru, romance a nevyčerpatelný svět young adult literatury. Ať už na psaní či čtení.

Made by @kdeautoripomahaji 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky