Jak to celé začalo?

27.02.2021

Spisovatelka Sarah Parsley se podělila s tím, jak vznikl  celý náš projekt:

Znáte to, nejdřív nic, nic a potom všechno najednou. 

Odeslala jsem svůj rukopis do nakladatelství a čekala a čekala. 

A čekala. 

Také jsem pilně psala. Knihy a povídky se mi hromadily v šuplíku a já už nutně potřebovala držet v ruce důkaz, že jsem spisovatelka, že všechny ty hodiny, dny, měsíce a roky nebyly nadarmo. Že rodina neřvala hlady pro nic za nic, že špinavá podlaha a haldy prádla měly své opodstatnění. Trochu mě uklidňovalo vědomí, že v tom nejsem sama. 

A potom to přišlo. 

Myšlenka, která se mi usadila v hlavě a nedala se zaplašit. Příliš šílená na to, abych se o ní s někým podělila. Ale kdo jiný by měl pochopit šílené myšlenky než ostatní spisovatelky? Postupně se přidávaly, jedna, pak dvě, a nakonec nás bylo pět. Nadšení se šířilo jako lavina, každá z naší pětice něčím přispěla. Jedná sehnala korektorku, druhá založila stránku a webovky, další dodala ilustrace, jiná zas obálku. Ale hlavně jsme psaly. 

A psaly. 

Rodiny dál řvaly hlady, ani to prádlo se samo nevypralo, ale zato vznikly čtyři krátké novely, při kterých se v létě tak nádherně sní. Kniha Letní kraťasy vás vezme hned na čtyři dovolené najednou. Uslyšíte šumění lesa a zpěv ptáků v okolí Dolského mlýna, podíváte se do Jinolic devadesátých let a připomenete si vůni plátěných stanů a praskání táboráku, ucítíte pod chodidly rozpálený písek na břehu Černého moře, zaposloucháte se do nočního koncertu cikád a projedete se gondolou v Benátkách.

Věříme, že vás bude bavit číst, stejně tak, jako nás bavila psát. 

Sarah Parsley 

Made by @kdeautoripomahaji 2021
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky